blevmorsa2012

Alla inlägg under februari 2012

Av Eva-Maria Svensson - 29 februari 2012 23:41

Har glömt att betala räkningar och de är över 1900 spänn och jag haf nog inga pengar kvar :Ofast var tvungen att ta en av räkningarna så fick ta den billigaste på 355 kr :)


Idag har jag köpt två st personliga barnbok åt Ejira och fotoalbum och har klippt fotona så dom passar in i plast fikorna..


Ejira liller och snosar bredvid mig i vaggan när hon vaknar så ska jag ge henne mat och sen lägga henne i spjällsängen och sen sova..


PS. inge kul att läsa idag tyvärr

:)

Av Eva-Maria Svensson - 8 februari 2012 23:46

 

Idag har jag och Ejira varit hos Helen och sara var där och i dag har vi testat ljuddempare.. hon är duktig och ska prova så att hon sover i sängen och nu kan hon iallafall sova hos pappa och bara inte hos mamma..

Av Eva-Maria Svensson - 6 februari 2012 20:53

   

De verkar som Ejira är beroende av närhet och inte vill sova i sin säng men jag är rädd att rulla över henne när hon ligger i våran säng.. när hon har ätit klart och rapat så ligger hon en stund på bröstet och sen lägger henne i sin säng men hon börjar gnälla och jag tar upp henne och så får hon sova bredvid mig i sängen så är de oxå på dagarna jag kan inte lägga henne i vaggan hon måste tydligen ligga nära mig elr ante.. något förslag på vad jag kan göra??

Av Eva-Maria Svensson - 1 februari 2012 16:17

Idag har Ejira badat och hon tyckte om de ^^, hon har börjat blöda på naveln men de försvann när hon badade iallafal men vi måste hålla koll på de och göra rent. och hon fick en jätte söt tigerdräkt och moffa hälsade oxå på idag mkt uppskatat ^^,

 

   

     


och imorgon blir de BVC för längt och vikt :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards