blevmorsa2012

Alla inlägg under september 2012

Av Eva-Maria Svensson - 21 september 2012 02:03

Åkte jag och Emelie till fränsta på körskolan jag hade kul.. Okey bilderna är i ordning så först mig och sen när vi hade varit på körskolan sp gick vi till erikshjälpen och sen åt vi på vaggab och sen till Karin ( ejiras farmor) sen hem och vi kollade på en film med Adam Sandler elr Emelie och Ante då och Ejira sov. Jag spelade the sims 3 showtime gjorde ett fint hus men inte klar än ska kanske lägga ut en bild på de ^^, ja nu ska jag borsta kudden och krama tänderna

Av Eva-Maria Svensson - 15 september 2012 23:30

Idag har jag fått massage och de var ju inte en dans på rosor jag sprtlade som en fisk och ont som f*n gjorde de..

ejira sprang runt md gåstolen och skrattade och hade kul när man ligger på britsen och skricker och spratlar.


Mamma eva ^^,

Av Eva-Maria Svensson - 14 september 2012 22:35

Idag har jag och E inte gjort så mkt.. de blev inte så E fick träffa sin kusin E och Moster men dom kommer nästa helg i stället när dom har pengar ^^, 



Kramis från the sims 3 tokiga Eva-Maria S :P

Av Eva-Maria Svensson - 14 september 2012 00:12

Idag kom Es gudmor och hämtade E för gudmor bor i s-holm och inte får träffas så mkt. så hon fick låna henne från 11 till 6 idag så jag fick komma ikap min sömnbrist :) jaja nästa månad fyller gudmor år den 9 okt så jag och E kanske åker ner och vara där en natt ^^, får kolla hur ekomomin säger om man kan åka.. ska på kryssning den 28 till 29 men mamma och styv pappa. en sån där supar kryssning ? tror jag men ska nog inte dricka för mkt :) och juste apropå flodhästar så när E kom hem så sov  hon i gudmors famn för E somnar alltid när man är nära hem. hon sover så gott i sängen tyckte jag hördenågot i rummet förut men de var inte E för vi har söken här i lägenheten om dom fortsätter så får vi ringa ett medium.. jaja nu ska jag kolla runt lite och sen hoppa i säng

HEJ HOPP GUMMI SNOPP KLART SLUT MAMMA EVA-MARIA MED KUDDEN ^^,

Av Eva-Maria Svensson - 12 september 2012 01:10

11.09.12 fyllde jag 21 år jag hade de roligt först på morgonen blev de foton med min älskling Ejira sen en bild med min lilla familj och senare kom Ejiras gudmor, faster,morbror, farmor och Tina assistenten. Blev smörgåstårta ^^,
Över ut tant Eva-Maria

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards